Trauma partea a doua!!

Publicat de Tygrutz on 21:14


Dupa o zi in care am luat teapa la tuns...ceea ce ma enervat la culme , m-am gandit sa ma bag la un film : The Mist. Filmul in mare este ok...insa happy end-ul mi-a lasat o urma de gandire. Un film bun cu un final neasteptat. In fine... dupa ce am vazut filmul , coincidenta sau nu am dat de o stire : Trupul lui Michael Jackson ar putea fi conservat prin plastifiere . Adica c'mon totusi?? Ideea e ca recomand filmul si finalul e chiar discutabil cel putin mie mi-a lasat o senzatie neplacuta...da' totusi sa nu faceti ca domn presedinte si sa piratati va rog frumos!

2 comentarii:

Comment by Anonim on 27 iunie 2009 la 21:31

credeam k spui de dinozauri:)).hmm...NU CRED k am vazut filmul,si in legatura cu tunsul sa-mi dai web-ul sa vad si eu ce-ai suferit:P.

P.S.cauta blogul presedintelui si recomanda-i filmu' :))

 
Comment by Rareshutzzz™ on 27 iunie 2009 la 23:02

bine si despre ce este filmul :|

 

Trimiteți un comentariu