Transpiratie vs Kilograme !

Publicat de Tygrutz on 21:22


Azi am avut parte de o intamplare in urma caruia m-am enervat degeaba. Stateam cu o fata putin supraponderala la povesti , moment in care cateva fete ,transpirate se pare , ieseau dintr-o sala de sport. Dupa ce trec fetele se aude o remarca : Ia uite la astea ce transpirate sunt! . Am ramas putin uimit dupa care , i-am intors-o si eu frumos de s-a suparat pe mine. Nu stiu daca doar fapta m-a enervat sau si faptul ca era in grupa si o fata pe care o apreciez , dar as vrea sa stiu si eu secretul celor care raman calmi in astfel de momente ba din potriva ii si amuza . Adica cum poti sa ramai calm in momentul in care o auzi pe una "peste limita " : Ma apuc de slabit nu mai mananc paine seara! dar cu ciocolata intr-o mana si prajitura in cealalta ? De cand transpiratia a devenit ceva injositor si "de porc" ?

1 comentarii:

Comment by Anonim on 24 iunie 2009 la 21:44

pai uite ca eu ma amuz!:))e chiar funny cand o vezi pe ea cu niste falci cat monitoru' ca slabeste,deci nu mai mananca sau ca "uite proastele!fac sport!".

 

Trimiteți un comentariu